Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~delete15 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.03.2009 @17:06:30 ostatnio na stronie11.10.2013 @23:42:09

1. Jestem tu żeby się czegoś nauczyć, bo nie można stać w miejscu.
2. Nieuzasadnioną krytykę mam ...gdzieś.
3. BŁAGAM nie dziękujcie, tylko KOMENTUJCIE.
4. Za urazy psychiczne spowodowane moimi autoportretami nie
odpowiadam.


'ej, ej zrobić ci autoportret??'

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty33 komentarze1515 posty na forum1

komputer / sprzęt
Olympus SP 560Uz, wcześniej Nikon L10 [hy, porażka]

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Stasiek066    10.06.2009 @20:14:09
nie no on taki specjalny składałem go prawie z pojedynczych cegiełek nie bij ;]
_______
Zapraszam do mojej galerii
~Stasiek066    10.06.2009 @16:59:45
co jak mogłem :D
_______
Zapraszam do mojej galerii
~telenowelowe    09.06.2009 @16:14:16
nie, Cartoon Trabant
~cchomikk    08.06.2009 @20:07:51
~kowalka    08.06.2009 @19:30:38
no to w tym typadku dziękuję za brak oceny ;D
Wszyscy wiedzą, że nasza klasa to zUo
haha.
_______
'damy radę'
~kowalka    08.06.2009 @19:27:18
miała?
nie miała ;P
przynajmniej moja kolerzanka nie miała ;D
_______
'damy radę'
~Nieprawdopodobna    08.06.2009 @17:51:43
Budda? Nie wiem. Grunt, że cieszy mordę :D
~Nieprawdopodobna    08.06.2009 @17:48:26
"3. BŁAGAM nie dziękujcie, tylko KOMENTUJCIE."
Rada starszej ciotki - nie wymagaj od innych stosowania się do zasad, o których sama zapominasz

Pozdrawiam ciepło.
~Kladzia    06.06.2009 @18:03:31
ściana błękitna. ale przerobione.;] e tam dla mnie może, być , lubie robić dziwnę zdj. a ze komus sie nie podobają, lub nie są w guscie to trudno. nie bede płakacno ale widze ze ty lubisz kolorowo
~Kladzia    06.06.2009 @13:56:11
widze, że Ty też lubisz przedmioty fotografować, i myśle, że to nie z nudów. Więc nie rozumiem, dlaczego uważasz, że mi się nudzi, bo zdigartowałam anioła od tylu;] ..
gorszy dzien.?
~Kladzia    06.06.2009 @13:43:04
moze i tak to wygląda, ale każdy ma swoj styl..;]]
pozdrawiam.
~Bunil    05.06.2009 @22:20:00
~Bunil    05.06.2009 @20:46:34
wiem. ale przez przypadek jest to zdjecie. ale dziekuje za opinie.
~Angelusone    05.06.2009 @19:32:18
Heh, no to spoko
~PeggyBlue    04.06.2009 @22:44:44
Dziękuję
_______
No - bloody fucking monday!
~kaprysnemysli    03.06.2009 @19:33:07
mnie tez się to nie podoba, ale już dodałam je, bo mimo tych niedociągnięć podoba mi sie straasznie
~telenowelowe    03.06.2009 @19:28:57
ja teraz czytam drugi raz. prze-mega-genialna jest. :D
~telenowelowe    03.06.2009 @17:11:50
ja tyż
~Stasiek066    02.06.2009 @18:22:09
jeszcze nie koniec serii :D
_______
Zapraszam do mojej galerii
~truskawkowazelka    01.06.2009 @19:58:28
a co do ostrości na włosach - mój obiektyw coś szwankuje ostatnio , aktualnie jest w naprawie (dlatego też dawno nie dodawałam zdjęc) , i łapie mi ostrosc , albo na oczy , na usta , albo na włosy a czasami tej ostrości wogóle brak dlatego pora kupic nowy obiektyw :D
~PannaTeczowa    01.06.2009 @18:29:57
Nie mogłam rozpuścić, bo później bym ich nie ogarnęła xd
Z jakieś pół godziny przed lustrem. A tam trochę zarzucało xd.
~Katie95    01.06.2009 @14:26:54
~myszka87    31.05.2009 @23:08:33
a czy ja zabraniam Ci robić coś zapałkowego? śmiało, próbuj
miło, że podobają Ci się pudełeczka
teraz zaliczenia, potem sesja... mam taką chęć coś sklecić ale muszę wytrzymać...
~marijak    31.05.2009 @22:23:52
proza też jest, widzę, ze mamy wspólne grupy
~AngeloDeTortura    31.05.2009 @18:24:19
'imoł ' roolez. :D
_______
...znamy je, uśmiechają się zawsze tak samo...

Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt